Jak pracuji


Mým cílem je prodat vaši nemovitost bezpečně a za více peněz. 

Můj vztah s klientem se jmenuje lidskost, zájem, dotahování do konce, odpovědnost a dodržení slibů. Vždy se snažím pro klienta udělat víc, než většina makléřů, k tomu používám nejmodernější způsoby práce.


 

 

1

Profesionální fotografie

 

Profesionální fotografie mohou výrazně zvýšit atraktivitu vaší nemovitosti, protože využívají špičkové techniky a profesionální úpravy, aby každý detail vynikl. Díky odbornému nasvícení a kompozici, které profesionální fotografové poskytují, bude vaše nemovitost prezentována v nejlepším možném světle, což okamžitě zaujme potenciální kupce. Tyto prvky společně vytvářejí silný vizuální efekt, který zvyšuje pravděpodobnost rychlého a výhodného prodeje vaší nemovitosti.

2

Videoprohlídka

Videoprohlídka nemovitosti je digitální prezentace, která umožňuje potenciálním zájemcům procházet a prohlížet si nemovitost virtuálně, aniž by museli fyzicky navštívit dané místo. Tento typ prohlídky může zahrnovat jak 360° záběry, tak klasické video prohlídky, které vedou diváka celou nemovitostí, často s doprovodem komentáře, který upozorňuje na důležité vlastnosti a výhody nemovitosti.

 

 
 
 
 
3

Stránka nemovitosti

Pro své zakázky vytvářím specializované webové stránky věnované jednotlivým nemovitostem. Tyto stránky slouží jako komplexní prezentace dané nemovitosti, poskytující klientům veškeré potřebné informace na jednom místě. Na unikátní webové adrese nalezne klient podrobnosti o nemovitosti, včetně interaktivní mapy, kvalitních fotografií, videoprohlídky a dalších důležitých informací. Tato metoda zajišťuje, že každá nemovitost je prezentována co nejprofesionálněji a nejpřehledněji, což výrazně usnadňuje rozhodování potenciálních zájemců.

4

3D půdorysy

Samozřejmostí u každé zakázky je 3D půdorys nemovitosti. Je to velmi důležitý nástroj pro pochopení a získání představy prostoru dané nemovitosti.

5

Záběry z dronu

U některých nemovitostí chceme ukázat potencionálním kupujícím hlavně místo a pro tento účel využíváme i záběry z dronu. 

6

Inzerce

 

Aby se nemovitost prodala, je důležité, aby ji vidělo co nejvíc lidí. Jedním z nástrojů prezentace je inzerce na mnoha inzertních servrech. 

Na těch nejdůležitějších, kam chodí nejvíc lidí, navíc zakázky často tzv. topuji, aby se i po čase ukazovali na prvních místech a nezapadli. 

7

Sociální sítě

Na sociálních sítích vidí nemovitost i skupina lidí, která právě nemovitost nehledá. V minulosti se mi často potvrdilo, že pokud nemovitost zaujme, rozhodnutí koupit pak může přijít znenazdání. A tehdy naše nemovitost nemá žádnouu další konkurenci, protože ten člověk dál nehledá. 

8

Hypoteční úvěry

Moji velkou konkurenční výhodou důležitou pro prodej nemovitosti je skutečnost, že umím zprostředkovat i hypoteční úvěr. Mám více než desetileté zkušenosti. 

Co to pro Vás znamená? 

- že mám kontrolu nad celým procesem a informuji Vás o postupu

- nebudete zažívat tzv. hluché místa, kde nikdo neví, kde se obchod zasekl

- pracuji rychle, takže vždy obě strany spokojené

- pokud existuje nějaká cesta k hypotečnímu úvěru, já ji najdu :), takže nepřicházíte zbytečně o kupující

9

Pojištění

I to je součást mojí práce. 

- pojištění nemovitostí

- pojištění nemovitostí pro nájemníka

- pojištění životní i k hypotéce

 

Mám licenci i na pojištění letadel, takže pokud nějaké potřebujete pojistit, jsem tu pro Vás. :)

10

Další služby

Zprostředkování pronájmu

Přepis energií

Možnost vypracování Průkazu energetické náročnosti budov (PENB)

Možnost vypracování Passportu stavby

Zpracování odhadu tržní ceny nemovitosti pro dědické řízení

Zdarma a nezávazný scoring financování (zjištění stavu vašeho možného financování)

 

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení